عدالتخواهان دانشگاه فسا

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ.....(نساء 135).. اى کسانى که ایمان آورده ‏اید پیوسته به عدالت قیام کنید....

عدالتخواهان دانشگاه فسا

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ بِالْقِسْطِ.....(نساء 135).. اى کسانى که ایمان آورده ‏اید پیوسته به عدالت قیام کنید....

عدالتخواهان دانشگاه فسا
طبقه بندی موضوعی

اینجا دانشگاه فسا...

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

       

   

اینجا دانشگاه فسا . محل تحصیل قریب 1500 جوان ایرانی از تمام نقاط کشور؛ دوریا نزدیک!

این مکان مجهز به استادان بسیار مجرب و کارآزموده و همگی دارای مدرک دکترا از بهترین دانشگاه های کشور!داراى کادری فعال درتمامی عرصه های علمی,فرهنگی ,پژوهشی و سابقه ای با طول کم اما عرض زیادند.در دانشگاه فسا تمامی دانشجویان از یکایک خدمات رضایت کامل دارند.

مسئولین محترم روزبه روز بر سرویس دهی به دانشجویان این مرز وبوم می افزایند تا سهمی در بهبود عملکرد ماشین توانگر علمی کشورداشته باشند .باشد که رضایت الهی شامل جانشان شود.

بیاییدجزیى تر از این خدمت به خلق سخن  گوییم :

1.خدمات مربوط به سلف سرویس :

اوایل هر ترم کیفیت غذا به حد باور نکردنی !عالی!است و با گذر زمان تقریبا بعد از گذشت دو هفته این کیفیت رو به بالا می رود آنطور که نیمی از دانشجویان دچار امراض گوناگون مربوط به دستگاه گوارشی میشوند و اکثر قریب به اتفاق با درد مسمومیت حاصله راهی بیمارستان میشوند با این که این اتفاق نادر هم نیست , دانشجویان عزیز تحصیل کرده همواره به راه خود ادامه می دهند و بدون هیچ اعتراض یا حتی تذکری مفید!هم چنان از غذاهای مطلوب سلف بهره مند میشوند.

ناگفته نماند که دانشجو را یاد داده اند که حق ستادنی است اما دانشجو منکر این است که خدایی ناکرده در نظام مبارک دانشگاه  خللی ایجاد شود وگرنه که حقش به اندک زمانی می ستاند.خلاصه که این روند هر ترم تکرار میشود جالب تر که وزارت علوم با خبریابی  از کیفیت کارپیمانکاران محترم سلف ؛سال به سال بر نرخ غذا می افزایند که این جا نیز دانشجوی عزیز دانشگاه فسا ذلیل و زبون است.

2.کیفیت آموزش و سطح  استادها:

استادان ارجمند دانشگاه فسا با انواع مزاج هاو آرزوها و با آرزوی پیشرفت وترقی برای تدریس محصلات خویش وارد می شوند و تا آنجا که ممکن است صرف نظر از علایق شخصی و با گذاشتن فکر و ذکر خویش بر روی مسایل تدریس واینکه چه کنند که بهتر بیاموزند و خدا شاهد است که اندکی و کمتر از اندکی به فکر سود شخصی ومنفعت خویش نبوده اند و نیستند و هرچه که خوانده اند و نخوانده اند را تمام و کمال در اختیار دانشجوی عزیز تشنه ی علم و معرفت میگذارند!!!! و تمام سعیشان همیشه و همه جا این بوده که چه کنند دانشجوییان با انگیزه و باسوادی تحویل این مرز وبوم دهند و هیچ کدامشان بر اثر حمایت کس دیگری از جایگاه رفیع استادی تکیه نداده اند و همگی براساس شایستگی بر این مقام که  قرار گرفته اند و هیچ استادی سلیقه ای عمل نمی نماید ,عدالت و انصاف را همواره سرلوحه ی کار خویش قرار داده و تمام قوای خود را گذارده تا هرچه بیشتر به خلق خدا خدمت نماید.لذا تنها چیزی که برای یک دانشجوی مسئول می ماند خوب درس خواندن است و توقع نمره زیادی از استاد نداشتن است .کم لطفی است اگربخواهد درمقابل چنین استادانی کرنش نماید و رسم ادب هم همین است واگر دانشجویی سه بار پیش آید که درسی را پاس کند فقط و فقط علت در کم کاری وی است نه چیز دیگر.اینجا استاد وقت تلف کن نداریم چرا دانشجو ساکت نباشد؟!.اینجا تمام دروس بدون کمی و کاستی و بسیار مفهومی و ریز به دانشجو منتقل میشود.چرا دانشجو شاکرنباشد که شکر نعمت نعمتش افزون کند!!! خلاصه در دانشگاه فسا فضای آموزشی در سطح بسیار بالایی در حال پیشروی است لذا جای هیچ نوع اعتراض و اعتصاب نمی ماند.

من مى خواستم نامه ای بنویسم که چرا روحیه مطالبه گری در میان دانشجویان دانشگاه فسا سرداست؟امابانگاه گذرایى  که برامور صنفی و سلفی و آموزشی داشتم راستش خجل شدم .آخراعتراض باید ازپی چیزی باشد! 

وقتی غذا با کیفیت و قیمت مناسب است!
وقتی هزینه خوابگاه مناسب جیب پدران ما دانشجویان است
!
وقتی در حد دانشگاه های خوب و عالی رتبه ی کشور آموزش می بینیم
!
وقتی همه استادان محض رضای خدا منصف و عالم هستند و احاطه ی کامل به درس مربوطه دارند

وقتی اوضاع اداری دانشگاه به نحو احسن و کارها بدون فوت وقت انجام می شود.

وقتی فضا ی صمیمانه وعلمی رو به پیشرفت است و همه چیزبه نفع دانشجو است.انصاف نیست که این دانشجویان دسته دسته و گروه گروه برای ناحق اجتماع کنند و اعتراض کنند و آبروی دانشگاه نمونه کشوری را خدشه دار کنند.

حقیقتا انصاف نیست و جای هیچ اعتراض باقی نمی ماند و احسنت به هوش ودرایت این جوانان انقلابی و بصیر.

                                                                                                                                                        زهرا مهرآور

                                                                                                                                                                            

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۲/۱۴
  • ۵۳۵ نمایش
  • عدالتخواه 1

توصیف دانشگاه فسا

نظرات (۵)

  • الهام فیروزى
  • عالى بود
  • سمیرا مردانی
  • جالب بود :)
    لحن خودمانی و جالب!
    اما ای کاش فونت ها یکسان بود
    پاسخ:
    سلام 
    چشم ان شاالله درست میشه 
    حرف دل ما رو زدید. مسئولین رسیدگی کنن لطفا
    آفرین عالی بود اگه چندبار چندنفرهمچین متن هایی رو مینوشتن وضعیت عوض میشد
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی